Shoplog #3 | Kruidvat, boekenbeurs, c&a

Ik ben weer zeer enthousiast om een shoplog met jullie te delen !! Hebben jullie al door dat ik een mini verslaving heb ?! Best wel erg.
Ik ging vorige week even langs de kruidvat, op zoek naar een nieuwe concealer. Deze vond ik niet, maar kwam toch niet thuis met lege handen :p
Verder heb ik ook nog wat winterspulletjes gekocht in de c&a en ging ik ook naar boekenbeurs.
Benieuwd wat ik allemaal weer meenam? Kijk dan zeker verder !

DSC03743


Ik ging als eerste de kruidvat binnen. Een concealer vond ik dus niet, al testte ik ze allemaal, haha ik heb denk ik meer dan een uur binnen geweest !! Wel vond ik deze eye make-up remover pads met cleansing lotion. Deze kocht ik puur uit luiigheid, hmm zo moet je wattenschijfjes niet meer natmaken. Schandalig, i know. Verder kocht ik ook nog een liquid eyeliner van Essence. Ik testte deze onlangs, maar kreeg kei veel eyeliner in mijn ogen omdat deze tussen mijn wimpers in mijn ogen lekt. Zeer pijnlijk en vervelend. Sindsdien durf ik het niet meer te testen. Tips zijn altijd welkom :p

DSC03754Ook ging ik nog naar de c&a want ik had dringend nood aan leuke winterspulletjes. Ik kocht deze pull in bordeaux met wat zwarte stipjes in. Ik ben er helemaal verlieft op. Het is een langere pull met zakjes en past perfect bovenop een jurkje. Deze kocht ik daarom ook in het zwart/grijs met witte puntjes.

DSC03762Verder kocht ik ook nog deze leuke pull. Ik heb met wol altijd schrik dat het zo prikt, maar dit is hierbij zeker het geval niet. Het voelt lekker zacht en warm en is ook vrij groot, ik moest namelijk een S kopen, terwijl ik absoluut geen perfecte maatjes heb. Ook deze ben ik echt zeer blij mee, echt wat ik zocht.

DSC03759
Ik kocht ook nog een bordeaux broek, die in mijn ogen goed past bij de bovenstaande pull. Gewoon een simpele broek, maar best goedkoop, hij kostte namelijk maar €15 als ik me niet vergis.

PicMonkey Collage

De boekenbeurs vind ik altijd één van de leukste events en ga er dan ook vaak naartoe, al is het niet bij de deur. Ook dit jaar ging ik erheen, met een vriendin van mijn zus want mijn vriendinnen zijn niet zo boekengericht. Meestal ga ik alleen, maar met gezelschap was het ook wel eens leuk. Ik wou niet al te veel aankopen doen omdat ik nog veel boeken had liggen thuis waar ik nog aan moest beginnen. Het bleef dus bij deze twee exemplaren. Ik kocht het Victoriaanse huis van John Boyne. Hij is de schrijver van “the boy in the striped pyjama”, dus volgens mij zal dit boek ook niet slecht zijn. Het lijkt een wat spooky verhaal, en ik kijk er echt naar uit om te beginnen, jammer genoeg wacht er eerst nog een schoolboek voor filosofie van 228 pagina’s.
Ik kocht ook het boek Familieportret Jenna Blum, dit was eigenlijk een gokje want ze waren samen ingepakt waardoor je de achterflap niet kon lezen. Thuis aangekomen las ik de flap en ik was best enthousiast. Dus dit was een goede gok, hoop ik. Het was maar €10 voor deze twee boekjes, dus dit kon ik zeker niet laten liggen.

DSC03750 DSC03753

Verder kocht ik een tijdje geleden ook nog deze in de standaard boekhandel. Ik ben vooral benieuwd naar “als je het licht niet kunt zien” van Anthony Doerr. De boeken van Nora Roberts kocht ik omdat er hierop een actie was en ik grote fan ben. Ik kocht er 3, de derde schreef ik eerder al een review over.

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? 

2 gedachtes over “Shoplog #3 | Kruidvat, boekenbeurs, c&a

Geef een reactie

