Happy Bluebox #2 | November

Ik ontving gisteren alweer mijn tweede happy blue box. Ik werd helemaal gelukkig toen ik ’s ochtends wakker werd en de doos zag staan. Kon niet wachten om hem open te maken. Wat onmiddellijk opviel was hoe zwaar hij woog. Benieuwd wat er deze maand in de doos zat?
DSC03771DSC03763

Ik zag onmiddellijk dat deze box mij ging bekoren. Ik zag geen make-up en had me eigenlijk verheugd op verzogingsproducten.

Knayton Hall – Kitchen Hand Wash
DSC03766
Als eerste sprong deze mooie handzeep mij in het oog. Ik vind het een super mooie verpakking, enkel jammer dat het in plastic is maar dit is een detail. Deze is zeepvrij en dit vind ik positief, zo is hij namelijk geschikt voor de gevoelige huid. De geur vind ik zeer moeilijk te beschrijven, het ruikt denk ik wat naar frisse kruiden. De geur is niet direct iets voor mij, maar je handen voelen na het wassen zeker niet droog en dit vind ik het belangrijkste. Ik ben dus zeker blij met deze zeep, het komt altijd wel van pas.

De Hand Wash van Knayton Hall is ideaal voor gebruik in de badkamer of keuken. Dit product is erg zacht en effectief bij de reiniging van je handen en je huid voelt weer zacht en fris aan. Omdat deze Hand Wash zeepvrij is, is hij ook geschikt voor de meest gevoelige huid.

Yardley – Lily Of The Valley Body Spray
DSC03769

Ook deodorant is een product dat altijd van pas komt dus ook hiermee was ik zeer tevreden. Ook deze geur is fris en kruidig al ligt deze geur mij meer. Volgens mij werkt het zeer goed als deodorant door de subtiele, maar toch aanwezige geur (hmm, klinkt wat raar :p ik bedoel hiermee dat de geur voldoende is om zweetgeur te maskeren maar niet te opvallend is voor een deodorant). Yardley is een merk uit Engeland, dat voor mij onbekend is. Ik ben wederom zeer blij met dit product.

Deze verfrissende Body Spray van het Britse merk Yardley heeft een lichte en elegante geur met topnoten van citrus, gecombineerd met de geur van meiklokjes, jasmijn, geranium en magnolia. De spray is bruikbaar op elk moment van de dag en perfect als korte verfrissing tijdens een lange werkdag.

GAP – Body Cream

DSC03765

Deze body cream verklaarde het gewicht van het pakketje. Deze mooie glazen pot is voor mij echt een pluspunt. De geur ligt mij wederom niet echt. De geur is in mijn ogen een vrije neutrale geur. Het product zelf voelt echter zeeeer zacht aan. Als je een beetje op je vinger neemt, voel je amper dat je iets oppakt, dit is zeker een pluspunt. De pot zelf is ook stevig, en bevat een extra bescherming binnenin. Wederom is dit een product dat sowieso nuttig zal zijn, ik ben er dus opnieuw zeer blij mee.

GAP bodycrème is heerlijk zacht, trekt zo in je huid en laat een zalig gevoel achter. Dit product bevat natuurlijke hydraterende ingrediënten die helpen om je huid te voeden en in een perfecte staat te houden.

Tutti Frutti – Body Scrub
DSC03768

Hiermee ben ik eigenlijk het meest tevreden. Deze bodyscrub ruikt naar peer en cranberry en dit vind ik heerlijk. Vooral de peer komt in mijn neus naar boven. De verpakking ziet er vrolijk uit, en met de dop is het hygiënisch want je moet er niet steeds met je vingers in.

De Body Scrub van Tutti Frutti heeft een fris en fruitig aroma. De scrubdeeltjes en de delicate gel zorgen samen voor een perfecte reiniging van je huid. Onzuiverheden en dode huidcellen worden vlot verwijderd en je lichaam blijft schoon, zacht en verzorgd achter. Voor het aanbrengen van deze body scrub krijg je van ons nog een gratis scrubhandschoen.

Extra: Scrubhandschoen
DSC03770

Deze scrubhandschoen hoort, zoals hierboven vermeld, bij de bodyscrub. Ik kan al niet wachten om deze uit te testen. Ik heb nog nooit met zo een handschoen gewerkt, en ben zeer benieuwd wat dit gaat geven.

Heatcore & Ivory/Morris & Co – Bath Crystals
Verder zou er volgens het boekje ook nog badkristallen in mijn pakje horen te zitten. Deze waren echter bij mij niet aanwezig wat ik super jammer vindt. Ik ga hiervoor eens mailen om te horen hoe dit precies komt.

Het wereldwijd bekende lifestylemerk Heathcote & Ivory heeft de handen in elkaar geslagen met Morris & Co, een Brits merk in textiel- en behangprints. In de prachtige enveloppe zit een organza zakje, gevuld met heerlijke badkristallen. De kristallen zijn gemaakt van natuurlijke minerale zouten en verwennen je zintuigen. Voor wie geen bad heeft, is het badzout ook ideaal bij een relaxerend voetenbadje.

12 gedachtes over “Happy Bluebox #2 | November

  1. Ik weet niet over mijn vorig bericht doorgekomen is maar bij mij zaten de kristallen er ook in.. gelukkig is de service zeer goed, je gaat die kristallen zeker nog krijgen. Mijn scrub was trouwens rood. Grappig om het van anderen te zien!

    Like

    • Je vorige bericht was ook doorgekomen 😉 ik denk ook wel dat dit goedkomt. Ik zag het al bij jouw, de rode variant. Zag er ook lekker fruitig uit 😉

      Like

Geef een reactie

