Kerst Wishlist

Gisteren begon december. Dat betekend, tijd voor cadeautjes. December, en eigenlijk ook november, zijn bij mij ook altijd de maanden om niets uit te geven (voor mezelf dan). Waardoor ik nu vanalles op mijn wishlist kan zetten. Ik deel vandaag met jullie mijn favorieten. Bekijk het hier !

PicMonkey Collage1

  1. Sweet – Lolita Lempicka

3595200121107

Mijn parfum is al een tijdje op maar heb speciaal gewacht tot de feestdagen in de hoop dat ik er een nieuwe krijg. Het is toch altijd wat prijzig. Ik ging de parfumwinkel in en vond deze wel lekker ruiken.

2. Nina Ricci

 

o.1314
Ook dit parfum vond ik super lekker ruiken. Natuurlijk zijn er nog zoveel andere parfums, dus mocht het ook een cadeaubon zijn, op die manier kan ik mij nog eens uitleven in de winkel.

3. Pure Leven – Pascale Naessens

MPK2 - Cover_1
Op mijn wishlist ook één van de boeken van Pascale Naessens. Het maakt mij op zich niet veel uit de welke. Ik wil graag wat gezonder beginnen eten maar vind zelf nooit lekkere recepten die toch gezond zijn. Ik keek in de boeken en deze recepten leken mij toch lekker, voldoende en niet zo moeilijk. Ik heb er al veel goeds van gehoord dus ik ben zeer benieuwd.

4. Outlander Seizoen 1
9200000040200849
Deze is er eigenlijk door een vriendin bijgekomen waarmee ik samen naar de boekenbeurs ging. We zagen boeken liggen over deze serie en ze wou deze super graag kopen omdat ze zo een fan was van de serie. Jammer genoeg waren alle boeken aanwezig behalve de eerste. We hebben dus heel de boekenbeurs afgezocht naar uitgevers waar deze wel nog te vinden was. Als ze zoveel moeite doet, moet het wel goed zijn.

5. Fluffy pantoffels.

1513174
Ik ben mijn pantoffels op kot kwijt. I know, ze zullen wel ergens liggen maar ben nu al een hele tijd op zoek zonder resultaat. Nu is het al bijna winter en ik heb koude tegels op kot en geen centrale verwarming. Ik verlang naar pantoffels dus. Want slippers met dikke sokken is een ramp.

6. Rituals
2013october_hammam-slider_ALL_768x400Rituals is gewoon altijd leuk om cadeau te krijgen. Het maakt mij niet uit welk product of welke geur, ik ben fan van alles. Natuurlijk is zo een pakket zeer leuk maar ook duur, dus dit verwacht ik niet. Maar één product is natuurlijk ook al leuk.

7. Mac foundation

MM2Y01
Voorlopig heb ik nog geen foundation omdat ik altijd vind dat dit zo een plaklaag op mijn gezicht zet en daar hou ik niet van. Deze testte ik echter in de mac-winkel en droeg ik erna nog de hele dag. Ik vond het een aangenaam product en uiteraard kon de verkoopster de perfecte kleur voor mij kiezen wat ik zelf nooit had gekund.

Zo, dit was mijn wishlist voor dit jaar. Uiteraard staan er ook wat cadeaubonnen op voor bv. the body shop, kledingwinkels, boekenwinkel of de mediamarkt. Zo heeft mijn moeder voldoende keuze om iets te kiezen. Ik ben in elk geval zeer benieuwd. Dit lijstje geld ook al voor Sinterklaas, dus één zaakje krijg ik dit weekend waarschijnlijk al. Ik ben extreem benieuwd. Ben je ook benieuwd, volg me dan op instagram !

Wat staat op jullie wishlist dit jaar? 

 

 

foto’s:
1: link         2: link        3:link         4:link       5:link       6:link      7:link

8 gedachtes over “Kerst Wishlist

  1. Wat een fijn lijstje zeg. Ik vind geurtjes van Lolita Lempicka ook altijd zo lekker ruiken haha, dus kan begrijpen waarom deze op jouw lijstje terecht is gekomen. Ik ben trouwens echt benieuwd naar het boek van Pascale Naessens: ik hoor altijd goede verhalen maar heb eigenlijk nog nooit een boek gekocht hihi. Misschien toch wel een keer tijd.

    Like

  2. zeer leuk lijstje.

    Hier staan er naaiboeken op en bonnen voor in naaiwinkels te kopen en een goede stofschaar^^
    Ook ben ik altijd tevreden met iets van the hungergames of twillight of… tja eigenlijk met alles wel hoor 😉

    Like

  3. Ik hoop ook op cadeaus van bij Rituals 😀 Ik heb er deze week nog de Happy Buddha showerfoam gekocht en de Tai Chi showerfoam voor mijn vriend. Die boeken van Pascal Naessens lijken mij ook wel leuk maar ik sterf bijna altijd van jaloezie als ik de foto’s van haar huis zie 😛 Fluffy pantoffels heb ik al, gekocht bij Hunkemöller, ’t zijn schattige rendiertjes. Ze zijn super zacht en warm en niet belachelijk duur, misschien ook iets voor jou? 🙂

    Like

    • Oooh, super cute rendier pantoffels, i want !!! Maar als mijn ma meer dan 3€ aan pantoffels moet geven dan krijgt ze een zenuwinzinking, haha xd & die showerfoams zijn echt zalig, lekker zacht in de douche. Het huis van pascale naessens, nog nooit opgemerkt eerlijk gezegd :p

      Like

Geef een reactie

