Getest en .. Goedgekeurd? | Mascara Ingrid cosmetics & eyeliner Butterfly

Ondertussen is het al een paar weken geleden dat ik mijn Happy Blue Box ontving. Ik heb uitgebreid zitten testen, en wou mijn resultaten met jullie delen. Vandaag review ik de INGRID cosmetics mascara en de eyeliner van Butterfly. Lezen jullie mee?

IMG_6730
Ik was enorm benieuwd naar beide producten en was dus ook enorm blij dat deze in mijn box zaten. Want een eyeliner en mascara kun je gewoon altijd gebruiken. Een eyeliner pen had ikzelf nog niet in mijn bezit, omdat ik altijd een potlood gebruik maar ik was wel zeer benieuwd. Ik wou al een tijdje een eyeliner pen testen.

IMG_6731Zoals ik hierboven al vermelde was ik enorm enthousiast over de eyeliner. Ik ging dus ook onmiddellijk testen. De eerste keren verliepen zeer vlot en ik was blij dat ik toch een recht lijntje kon trekken ondanks mijn ondeskundigheid. Maar erna… Na twee keer gebruiken was het pennetje precies uitgedroogd. Het tekende niet meer, en de zeer lichte kleur die ik nog op mijn ooglid kreeg, ging er ook onmiddellijk terug af toen ik er opnieuw over ging. Ik had nochtans mijn pennetje goed gesloten. Het was een hoop gedoe, om een lelijk resultaat te bekomen die uiteindelijk toch niet bleef, dus deze heb ik na vijf keer gebruiken maar aan de kant geschoven. Jammer, want ik keek er nog zo naar uit. Natuurlijk zou het een éénmalige fout kunnen zijn en zou dit enkel bij mijn pen het geval kunnen zijn, dit laat ik in het midden.
Happy Blue Box zelf melde ons al dat er iets mis was gegaan bij de bestelling, waardoor ze deze eyeliner in de plaats van een andere gaven. Dus het was al niet hun eerste keuze. Best jammer voor hen dat er iets mis liep, misschien was de andere eyeliner een stuk beter.

DSC03742De mascara van Ingrid cosmetics daarentegen, ben ik super, mega enthousiast over. Het is echt een fijne mascara. Het scheidt je wimpers op een mooie manier en geeft geen klonters. Je kan het ook gemakkelijk aanbrengen op je onderste wimpers, zonder onmiddellijk een veel te intens resultaat te verkrijgen. Het borsteltje doseert de mascara die eruit komt zeer goed, waardoor er precies de juiste hoeveelheid uit komt. Met andere mascara’s zit ik best lang de overtollige mascara van het borsteltje te schrapen, dit heb ik bij deze niet. Deze is echt mijn favoriet geworden en ik gebruik hem dan ook elke dag. Ik ga het echt jammer vinden wanneer hij op is.

Conclusie: Eyeliner, goede eyeliner indien hij niet uitdroogt. Mascara, TOP !!

Benieuwd wat er nog meer in mijn box zat? klik dan hier.

Plaats een reactie